Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Očkovat či neočkovat, oč tu běží?

V historii žádná chřipková pandemie neskončila očkováním. Jak přišla, tak odešla. A že jich bylo několik. Přijde mi proto divné tvrdit, že zrovna tato chřipka skončí jedině tím, že se necháme očkovat.

Mám problém s tím, když někdo přesvědčivě něco tvrdí s naprostou jistotou, a poté, co mu položím pár otázek, tak odpověď většinou zní: " O koronaviru zatím víme strašně málo."

Například se tvrdí, že by se člověk neměl očkovat 3 měsíce po prodělání covidu. Kdo může s jistotou říci, že neprodělal před očkováním bezpříznakový covid, zvláště když nebyl pravidelně testován alespoň jednou týdně po dobu těch 3 měsíců?

Ten kdo ho prodělal, má většinou dlouhou dobu protilátky. Někdo méně, někdo více. Když se zeptám, jaká je hranice pro očkování, nikdo neví.

Já sama jsem očkovaná a přeočkovaná na všechno možné, ale proti chřipce nemám úplně jasno.

Vadí mi, že je v tom hodně politiky. A ta vždycky smrdí.

Vadí mi, když někdo zemře na covid, tak se objeví palcové titulky, že člověk není jenom číslo. Když zemře někdo po očkování, jsou to zanedbatelné ztráty. Nechci být zanedbatelná ztráta.

Vadí mi, když moje nadřízená na mne řve, ať už se konečně nechám očkovat, protože už jí otravuje dělat mi pravidelně antigenní testy. Že by měla takovou péči o mé zdraví?

Vadí mi psychické vydírání. Když zdravotník, který se celý život stará o seniory, což je opravdu nelehká práce, je nepřímo nařčen, že je vrah.

Vadí mi, že je lidem nepřímo ubíráno právo a možnost rozhodnout se v péči o své zdraví, pomocí nátlaku a společenskému odsouzení. Až tak, že se veřejné osoby častují nadávkami. Trošku se to zvrtlo.

Nemám problém s tím, že není vakcína prověřená časem. Za války Penicilin byl neznámý lék, ale zachránil život mnoha vojákům. Naštěstí jediný dlouhodobý následek je, že mnoho lidí má dnes na tento lék alergii.

Pro očkování mluví i situace v zemi Izrael, kde se vir podařilo vymýtit. Tento národ považuji za velmi inteligentní a Židé by si nenechali jen tak něco vpravit do těla.

Pokud je vir přírodní, měl by sám jednou odejít. Pokud je uměle vytvořen, potřebujeme nějakou uměle vytvořenou protilátku, něco jako antidotum. Někdo tomu říká očkování.

 

Autor: Tamara Roubíčková | pátek 18.6.2021 9:20 | karma článku: 27,78 | přečteno: 957x
  • Další články autora

Tamara Roubíčková

Proč se o duševním zdraví nesmí mluvit?

Osobně mě střelec nezajímá. Zajímá mě duševní zdraví lidí, kteří dokáží zastřelit tátu s dítětem a za necelý týden zastřelit dalšího tátu. Tentokrát svého a pak sebe. Touto kauzou se táhne jako červená niť vztah otec - dítě.

16.1.2024 v 10:43 | Karma: 18,94 | Přečteno: 487x | Diskuse| Společnost

Tamara Roubíčková

Parkování podle barvy

Asi nejsme normální, ale u nás na parkovišti parkujeme auta podle barev. Nejsme domluveni jde, nám to samo. Nikdo nemá stálé místo. A nejsme jediní. Zde jsou důkazy. Občas nám to někdo trošku zkazí...

1.9.2023 v 9:39 | Karma: 21,04 | Přečteno: 656x | Diskuse| Fotoblogy

Tamara Roubíčková

Proč jdu stále stejnou cestou a baví mě to?

Jeden čas jsem pravidelně jednou týdně chodila na procházky vždy stejnou cestou z Ládví okolo Vltavy a zpět. Mnoho lidí se mě podivně ptalo, proč stále chodím tu samou trasu. Vždy jsem něco zamumlala.

28.8.2023 v 9:26 | Karma: 11,47 | Přečteno: 212x | Diskuse| Fotoblogy

Tamara Roubíčková

Rozděl a panuj

Každá ideologie, potažmo válka, má ve své minulosti nějaké rozdělení společnosti. Sever proti Jihu, bílí proti černým, Židé proti Árijcům, apod. A je úplně jedno z jakého důvodu. Ale vždycky to byla povznášející teorie: Lepší lidé

19.11.2021 v 9:47 | Karma: 23,45 | Přečteno: 418x | Diskuse| Společnost

Tamara Roubíčková

O odcházení

Vzpomínám si, jak jsme jako malí děti blbli s tátou, prali se, házeli po sobě polštáře. Bitva gradovala, když otec najednou zařval: "A dost!" Absolutně jsme nechápali. Proč? Odpověď byla jasná. V nejlepším se má přestat.

10.11.2021 v 9:33 | Karma: 16,43 | Přečteno: 594x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1320x
Ta, která se ptá, proč věci jsou tak jak jsou.

Seznam rubrik