Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J29a69n59a 52M25a46j52o69v78á

30. 1. 2015 22:22

Nejste moje tajné dvojče? Trpím stejnou výrobní vadou;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsi Ty? Zničit ktka ;-O

0 0
možnosti
Foto

A do školy jste chodila?

0 1
možnosti

..nechte to bít...pane kolego...;-)

0 0
možnosti

"vona snad neví co si kupuje" - Tak to bych se asi na pokladní drobet rozčílil : Dámo, kupuju si pečivo a jestli nevíte co tu prodáváte nebo za kolik, tak nejste člověk na svym místě. Vaše problémy se stovkama kodů si řešte v podniku interně a neházejte to na mě!

1 0
možnosti

Já žiju v zemi kde se nákup v supermarketu bere jako kterýkoliv jiný, to znamená, že prodavačka mi nákup srovná do tašek sama. Pokud jsou tašky plné, dávají je dvojitě, protože žádný majitel obchodu nechce riskovat, že by nákup skončil na zemi a zákazník začal chodit jinam. Konkurence je veliká. V hodně obchodech se mne zeptají jestli mají nákup složit do papírových tašek, do plastových, nebo to zkombinovat.

Takže při každém návratu do Čech u pokladny koukám, jestli to pokladní markuje správně, zaplatím, uložím drobné a koukám na prodavačku. Ta kouká zpátky na mne. Lidé ve frontě se začnou být nervózní. Dojde mi to, jsem doma! Chci si nákup složit, ale nemám do čeho. Uvědomím si, že si musím koupit tašku. S dovolením, snažím se protlačit dozadu, kde, jak tuším, se nachází potřebný kousek plastiku. Naskládám si do tašky těch pár drobností. Na cestě z krámu s hrůzou pozoruji, jak se ucha tašky pod vahou 2 pomerančů a malého chleba, zabírajících dno tašky prodlužují. Kousek před domem se utrhnou úplně a nákup se rozsype po chodníku. Sesbírám ho, chleba hodím do popelnice, pomeranče do kapes a jdu se najíst do hospody.

1 0
možnosti

nebudte škrt a kupte si tašku místo za kačku tak za tři a nic se vám neutrhne ale dva pomeranče a chleba udrží i sáček

0 0
možnosti

není to tak jednoduché. Prodejny často mění dodavatele pečiva a experimentují s výrobky, které by mohli v té či oné lokalitě chutnat. Navíc dalších 10-20 druhů pečiva se dopéká a rohlík od Franty není rohlík od Jirky. Každý za jinou nákupku a každý prodaný s jiným ziskem. Zkrátka u pečiva se "pluček kódů nezbavíme" a fronty budou dál. :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS