Diskuse

Zdravismus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já tvrdím, že skoro vše je v hlavě. Bojíme se nemocí a tak celkem logicky onemocníme. Kdysi mi lékaři předepsali tašku léků s tím, že je budu brát do konce života. Já si řekl, že ne, že jsem přece zdravý. A tak už hodně let neužívám léky žádné a jsem celkem zdráv. Přesvědčila hlava tělo, že je v pořádku? Kdoví?

A jinak co se hemisfér týče ... řekl bych, že čím jsem starší, tím víc se vracím do té pravé. Možná je to tím, že mám rád jednoduché věci a vidím kolem sebe jak lidé, co se chvástají vzděláním a poznáním, řeší vše příliš složitě a v jednoduchých záležitostech bývají mimo.

0 0
možnosti

to je asi nejspíš dělbou práce....jednoduché problémy pro jednoduchého a složité pro složitého a nemíchat to navzájem...možná by to bylo řešení....

0 0
možnosti
Foto

Paní Tamaro, moje zelňačka (viz blog) je je bez namířené pistole, pro zdraví;-D. Dobré povídání a R^.V

0 0
možnosti
Foto

Zdravisismus je nadherny termin. Neznal jsem jej.

0 0
možnosti

Velká karma. Děkuji Vám za váš rozumný protiproud.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS