Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Měl jsem kdysi dávno před lety tmavě zelenou Fabii sedan. Na jednom parkovišti jsem objevil dvě Fabie stejné barvy, jednu klasickou krátkou a kombíka. A mezi nimi volné místo. Tak jsem dal svoje auto mezi ne. Škoda, že jsem to nevyfotil....

0 2
možnosti
ES

Pardon, za to mínus! Šla jsem na parkoviště ( a mám to vyfocené), úplně stejné auto, veteránek! Na majitele jsem si počkala a už jsme se párkrát znovu potkali...

0 0
možnosti
Foto

Autorka má v podstatě (když menšina aut nemá barvu shodnou s většinou) dvě možnosti. Buďto nechá celou záležitost "plavat" a nebo uchopí stříkací pistolku na baterky a to auto se špatnou barvou pěkně přestříká.

0 2
možnosti
VD

Předpokladem pro takové legrácky je to, že je vůbec kde parkovat. Pokud hledám pracně volné místo, tak na barvy opravdu nehledím. A upřímně, i když ta volná místa byla a mohl jsem si vybírat, parkoval jsem co nejblíže ke vchodu do domu a na barvy jsem taky nehleděl... Ale vypadá to hezky (na těch fotkách).

0 0
možnosti
DP

Já jsem ráda, že najdu místo, na barvy nehledím. Ale na chalupě máme taky všichni tři sousedi červená auta.

2 0
možnosti
ES

Zákon přitažlivosti. Už jsem si toho kolikrát všimla. Funguje to i na oblečení. Přitahují se stejné barvy...

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1320x
Ta, která se ptá, proč věci jsou tak jak jsou.

Seznam rubrik