Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pokud vím, článek byl nalezen, ale napsal ho někdo jiný. Nevidím nic špatného na tom, když prezident čeká na konečný soudní výrok. Pak, dle mého názoru, by se omluvit měl. ale ne v neoprávněném nařčení Peroutky, ale pouze za přisouzení autorství k článku "Hitler je gentleman."

Nebude však od věci, když omluva bude mít druhý odstavec. A ten si žalující strana za rámeček nedá. Nález asi pěti článků, a zcela jistě z pera Peroutky, je na stejné úrovni jako článek, který je předmětem sporu.

Mnozí, a já se mezi ně počítám, neměli o podobných článcích vůbec žádnou povědomost a vnímali jméno Peroutka jen jako název ocenění každoročně udílené dobrému novináři. Je tedy zřejmé, že žaloba na Zemana byla ve výsledku velmi kontraproduktivní.

Celou kauzou je zpochybněn název ocenění vybraného publicisty a já, mít takové ocenění doma, tak ho VRÁTÍM!

Myslím si, že tyto souvislosti v článku zoufale chybí a pokud to nebylo jen z pouhé nevědomosti, pak RvRvRv.

0 0
možnosti
SB

Pro mne není podstatné, co Zeman řekl o Peroutkovi.

Pro mne je podstatné, že se zařadil do skupiny lidí, kteří jsou proti divoké migraci Afričanů a Asiatů do Evropy.

Proto jej budu opět volit do funkce prezidenta republiky.

Mne neohrožuje nějaká trapnost prezidenta republiky. Mne ohrožuje průnik lidí jiných civilizačních hodnot do naší části planety. A správný postoj Miloše Zemana v této záležitosti je pro mne podstatnější než to, že tady skutečně (a v tom s autorkou souhlasím) vystupuje trapně.

0 0
možnosti
MV

pekne a v klidu a bez urazek!!! popsany chovani vrcholneho predstavitele Ceska. na slusne reakce jeho zastancu jsem zvedavy!

1 1
možnosti
SN

:-) ......Víte, milá paní, ono je to trochu složitější ! Existuje, bohudík, řada zachovalých tiskovin z předválečné doby hlavně z r. 1939, čili před válkou, kde obdiv Hitlera a jeho politiky Peroutkou, je jednoznačný.....dalo by se to slovem Hitler je gentleman, klidně nahradit. Naštěstí soudci nejsou bezprávní lidé a každému slovu v češtině dobře rozumí! Čili....je to složité ! Až vynese soud konečný rozsudek, pak to budeme hodnotit. !!

6 10
možnosti
MV

vite, pane Novaku, nastesti je doba, kdy je mozny nahlas pronest vlastni usudek a necekat jen na "soudy" jinych

4 1
možnosti
JV

J48i28r31i 70V30r96a60b26e31c

17. 2. 2017 11:12

Gentleman není ani špetku. Pasoval by jiný výraz, ale to by mě smazali.

1 2
možnosti
Foto

Tedy takto špatně hovořit o nejvyšším státním zástupci se mi nezdá blízké realitě. Respektive alternativně o představiteli role majora Zemana.

2 2
možnosti

Milá paní Roubíčková, to skutečně není. Jste mírná, já ho hodnotím jako hulváta.

5 2
možnosti
JR

J32a28r46a 62R35a67n73k

17. 2. 2017 19:49

R^dobre ohodnoceniR^

1 5
možnosti
Foto

To nebylo obvinění ale varovný příklad

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS